torsdag 28 februari 2008

at Work

tjohoo..

nu sitter jag på jobbet. Äntligen! haha.. blandade känslor med de där. Så klart att de är kul att de va här, men så är jag inte van att ha mamma och lillasyster runt omkring mer dygnet runt. Mamma vill så klart prata om sitt. Händer massa hemma me huset och så, och min lillasyster kräver min uppmärksamhet HELA tiden! Så hela tiden som jag sa innan.. varför om allt! Men hon är så mysig. Kom in och kröp mer i sängen brevid mej när chris gått till jobbet. Bara att dra sej upp ur sängen 8.00 i 2 dagar för att hinna me vårat schema :)

Men nu har de åkt hem.

Försöker få min pojkvän att sluta röka, är de nått jag hatar så är de cigaretter. Har aldrig förstått mej på nått så onödigt! Kanske inte är de bästa flickvännen att stötta.. för han vill nog enbart sluta för min skull. Men jag ska försöka bita ihop. och försöka va lite mer förstående, att de kanske inte är så lätt att sluta.

Nu är jag inte alls på humör för de här.

baj baj

Inga kommentarer: