måndag 25 februari 2008

Here We Go..

Tja..
japp här kommer mitt första inlägg. Har inte brytt mej så mycke om bloggar förut, men nu har jag börjat läsa lite. Och de är intressant att få inblickar i andras liv. Så därför får jag väl bjuda lite på mitt liv oxå. Jag är 24 årig tjej.. eller kvinna kanske man ska kalla mej? haha nja.. jag känner mej som en tjej än. :P är från början ifrån Sunne, ett litet samhälle mitt i värmland. Men bor nu i göteborg sen 2 år tillbax. Bor tillsammans med min pojkvän Chris, som är den bästa pojkvän man kan ha, btw ;) Han är 28 år och jobbar på en reklam byrå mitt i stan. Så lunch med honom är perfekt. Kan man käka och shoppa :D

Nu har vi planerat in en resa den 29 mars till thailand. Ska bli så skönt! Så vi väntar och väntar.. Svårt att hålla sej borta ifrån shoppingen i stan bara.

Nu ska jag fixa i ordning mej. Dax för jobb 16.00.

Puss Puss

Inga kommentarer: