onsdag 16 april 2008

Hemkommen och sjuk

Japp.. snart en vecka sen vi kom hem ifrån thailand. Vi har inte blivit oss själva än. Sjuka med magont. Men min Baby jobbar ändå. Duktig han :) En helt otrolig resa gjorde vi. Shoppade en del. Tänkte jag skulle lägga ut lite bilder på de vi/Jag shoppade. Massa fint och billigt!


I dag ska jag träffa Jenny på stan. Klockan 10 ska vi ses där inne. Sen ska jag faktiskt kolla me en körskola som ligger precis här va de kostar och så att skriva in sej. Den ligger precis runt hörnet. Så de är ju skönt att man slipper åka vagn eller så, för då hade de nog inte blivit så mycke plugga för mej. Sen vill baby att jag ska ta körkort så jag kan köra ibland oxå :) Han har ju planer på att köpa bil.


Nej nu måste jag börja göra mej klar. Ska ju träffa henne om 50 minuter.


Kiss Kiss
Jag och baby i thailand.

Inga kommentarer: