fredag 18 april 2008

Hemma i Värmland.

Kom till Sunne idag. Gick upp tidigt i morse och plockade i ordning alla våra saker. Chris tog vagnen och hämtade våran bil. Vi hyrde en bil för att åka upp i. Chris kom och hämtade upp mej och stefan, (som sovit hos oss). Sen började road tripen. De släppte av mej i Karlstad så fick jag ta tåget upp till sunne. De åkte vidare till Kristinehamn för att gå på Deras farmors bergavning. Jag hann aldrig träffa henne, så de kändes dumt om jag skulle hängt med på de. I morgon blir jag antingen kvar här och hälsar på pappa och min egna farmor och farfar, eller så åker jag till Karlstad och hälsa på min Lillasyster Sofia. Och sen tar tåget till Kristinehamn. Jag tror jag stannar kvar här och åker till Karlstad tidigaste tåget på söndag. Träffar Fia där och sen kommer Chris och Stefan och plockar upp mej för vi ska till Chris Mormor och käka mat. Aldrig träffat henne. Chris och jag har ju inte varit tillsammans så länge, sen i November så jag har inte hunnit träffa hela hans familj, men de ska bli trevligt att träffa alla. Kommer va lite pirrig dock :P


Nu sitter vi i soffan hos mamma, jag mamma och Angelica, som är min minsta lillasyster på 6 år. Käkar godis och kakor :D I kväll blir de väl att bara ta de lugnt och sova tidigt. Skönt!


Puss Puss

En gammal bild på mej och Angelica.

Inga kommentarer: