fredag 18 april 2008

Nerbäddad i en barnsäng

Japp, Får sova i lillsyrran säng i natt. Rätt mycke plats ändå, nu när jag ligger ensam i den, annars brukar jag trängas me baby i den. :) Tänkte kolla på en film, men jag började kolla in hundar på blocket. Har varit lite på jakt efter en hund ett tag nu. Kollar varje dag på blocket om de kommit in någon som jag kan bli kär i. Idag hittade jag en valp! Va helt inne på att köpa en yorkshire terrier. För att de inte fäller och är rätt små och väldigt söta! Men jag har oxå kollat lite på chihuahua, och det va där jag hittade den! Sååå söt! den va svart.. och korthårig. Precis som jag vill ha den! mmsade bilden på den till Chris, han tyckte att den va söt, men han tyckte oxå att vi ska vänta tills senare i sommar. För vi har pratat om att åka utomlands i sommar på vår semester. Och om vi köper en hund nu så kommer den va rätt ung när vi åker och de är ju dumt att lämna den till någon av våra vänner då. Han har rätt så klart. Jag påminde honom då att jag fyller 25 i augusti, och en hundvalp skulle ju passa utmärkt som present :D hehe. Jag som jag sa har han rätt, är oxå en sån person som hatar att binda upp mej på saker. Men har alltid velat ha en hund. Och så mycke som jag är hemma så skulle de funka jätte bra. Jag jobbar 2 nätter i veckan och chris jobbar kontorstider 8-17 mån-fred. Skulle jag få dagjobb blir de värre, men då kan alltid chris åka hem på lunchen och ta en promenad eftersom vi bor så nära stan. Bästa utav allt vore om jag fick pröva att ha en hund hemma en vecka för att se hur de funkade. Men känner ingen med hund? Jeje de är nått jag får ta i augusti då, eftersom de bästa är att vänta tills vi varit utomlands.


Nu tar jag nog på denna filmen iaf.


Icka och jag i soffan förut :)

sov sött!

Inga kommentarer: