torsdag 24 april 2008

sommaren står utanför dörren.

Tjoho.. Vaknade 11.2o? helt otroligt, vi har valt att inte dra ner för fönstrena i sovrummet för att jag inte ska sova för mycket, men i gårkväll drog jag visst ner.. Vaknade helt förvirrad. Jag som aldrig behöver gå upp tidigt eftersom jag jobbar natt. I går va jag inne i stan och lunchade me Chris.. (som jag inte hann med i dag) Sen möte jag upp Jenny vid rumpanbar vid linné. Vi promenerade till slottskogen och satte oss där en stund i solen. Sen gick vi in till stan igen och käkade glass och kollade lite i inredningasaffärer.. Hittade massa, som tex denna lampa jag vill ha! Den får de bli i köket sen när vi tapiserat och målat klart :)


Jenny och Jag i solen med varsin glass! Jammi!

Den fina lampan, som snart är min :D
Nu blir de att vara hemma, efter chris slutat är de dax för gymmet.
Puss

Inga kommentarer: