fredag 2 maj 2008

Bilköp.

Sitter på jobbet nu. Chris kommer och hämtar upp mej om 45 minuter. I dag står de "kolla på bil" på schemat. Vi har länge pratat om att köpa bil, men de har aldrig blivit av. Vi bor ju ganska centralt. 7 minuter till stan med vagnen. Och Chris jobbar ju mitt i stan. Värre för mej som de tar en timma att komma till jobbet. Men jag har ju inte ens ett körkort.. så jag har ju ingen användning för en bil. Om inte Chris kör vill säga. Jag tror vi ingår i denna kategori som "inte behöver en bil alls". Men Han vill, så han får väl det då. Rätt skönt i sommar och så att ha bil. Kommer man till stranden fortare. Sen bor ju hela vår släkt i värmland. Vi hyr bil ganska mycke. Så nu kommer Statiol gå med en förlust ;).

Chris är ju ledig i dag oxå. De har en klämdag på jobbet. Så de är bara jag som sliter nu. I onsdags va vi på bio. Först käkade vi på restaurangen där, och sen såg vi superhero movie. Rätt rolig men tråkig handling eftersom den va lika som spindelmannen.. men det är ju det som va meningen me filmen eftersom de va en parodi. Men hade varit roligare om de klämt in lite mer superhjältar-filmer. Efter bion åkte vi hem och slappade i soffan.

nu får jag dra mej.
Puss

Inga kommentarer: