tisdag 20 maj 2008

Lite ärenden och Lunch på stan.


Idag har jag varit på möte på ams. Har ju ett jobb, men jag är så uttråkad på dagarna när jag är ledig. Jobbar ju enbart natt 2 nätter i veckan 16 timmar per pass. Så 32 timmar i veckan. Men eftersom Chris jobbar hela tiden så vill jag oxå ha nått att göra. Så jag anmälde mej som arbetsökande för att hålla ögonen öppna. Postade adressändring och sen tog jag vagnen ifrån järntorget in till stan och mötte Chris. Vi käkade tillsammans på 14 kvadratmeter mat. Nudlar och kyckling, Jammi! Sen gick han till jobbet tidigare, så jag åkte hem. Nu har jag ingen aning om va jag ska hitta på. Chris slutar om nästan 4 timmar. Jag hade lite funderingar på att storstäda. Men fick ont i magen nu. Har inte haft de på ett tag nu. Men de är nog maten jag käkade. Går över snart hoppas jag. Vila lite, film kanske? :D 

Inga kommentarer: