fredag 9 maj 2008

Solen bränner på min kropp


Tror inte de är normalt att kunna ligga ute i solen i bikini på min systersfödelsedag. hennes födelsedag va i går. Idag har jag gjort samma sak, legat ute i solen! Så skönt, men jag blir så lätt rastlös men i dag orkade jag ligga där i 2 timmar.. en timma åt gången. Trodde jag skulle kunna somna eftersom jag jobbat i natt. Men de gick inte. Ligger bara och vrider och vänder på mej. I morgon blir de lättare för då får jag sällskap av min baby. Vi ska nog åka ut me färjan till en ö ifrån saltholmen. Där ute är de så skönt!

Nej nu får de blir duschen, ska möta Chris i stan när han slutat, vi tänkte ta oss till slottskogen och grilla. Sen kommer Jenny dit när hon slutat jobba. Hon jobbar i linné så hon har nära till slottis. 
Donsö

Inga kommentarer: