måndag 19 maj 2008

Söndag på Liseberg.

När vi vaknade i går kom Chris på en super idé, att vi skulle ha en heldag på Liseberg! Så jag ringde upp Jenny och frågade ifall de ville hänga med, hon och Jocce. Och de ville de. Stefan, Chris bror ville oxå med. Även Patrik, men han skulle komma in lite senare. Jag bjöd hem Jocce och Jenny på frukost först. Pannkakor och omelett :) Sen drog vi mot liseberg. Jag som är skit feg vågar bara åka lisebergsbanan som värsta karusell. Så vi började med den. När de andra åkte kanonen och balder på rad fick jag va väskbärare och stå utanför karusellerna och vänta. Chris hade vunnit en chipspåse som tur var, Så jag hade något att sysselsätta mej med. Jammi! Sen spelade vi massa. Vann massa godis och gosedjur! Vi åkte några karuseller jag kunde åka, men sen skulle de på de hemska igen. Jag tröttnade på min feghet så jag tog modet till fånga och hoppade på spinnrock. Jenny och jag. Den kittlade skönt i magen! Och va inte alls så farlig. Efter den turen va jag på G, så jag åkte med i balder oxå :D den kittlade ännu mera! Kanonen hade jag näradöden upplevelser i sist jag åkte i den, så den sätter jag mej INTE i igen. 



Jenny drog hem stjärnvinsten på plopphjulet! 

Chris, Jag, Patrik & Jocce i virvellvinden, som sög btw!


NU ska jag fixa frukost! 
Puss Puss..





Inga kommentarer: