onsdag 21 maj 2008

Träning och godis

Idag kom jag faktiskt till gymmet. körde i en dryg timma. Rätt gött när jag va klart. Efter träningen träffade jag Jenny på stan. Vi skulle åka hem till henne och umgås lite. Men när jag kom dit började jag städa :D . Så nu när de fint igen. :P ska sova över hos Jenny i morgon. Så det måste va dammfritt när jag ska sova där. Annars ligger jag och nyser heela natten :P Vi städade i klädkammaren, och jag hittade massa kläder Jenny letat efter.. hehe. Vid 20 tiden åkte jag hemåt. Kramas lite me Chris innan jag ska sova :D 

I morgon är det torsdag, då har jag betämt mej för att ha en tvätt och städdag. Det ska bli rent och fint hemma. Fick jättefina sängkläder av jenny som hon inte ens packat upp som va jätte söta. hon gillade dem inte. Men de gjorde jag :) Sen käkade jag massa plopp som hon vann på liseberg i söndag! :S fy mej! men de va gott. Gick över till Patrik och mätte min kroppsfett och muskler och så, Enligt vågen hade min kropp en ålder på 15 år! tonåring än tydligen! 

På G till gymmet.

Nu ska jag packa upp mina träningskläder.

kissie kissie

Inga kommentarer: