torsdag 6 mars 2008

At work again.

Yes, nu har jag varit här i snart 1 ½ timma. Gött att börja så sent. Man får inte så mycke ansvar på sej då. Idag har jag varit grymt seg. Känns som man håller på att bli sjuk. Vaknade med huvudvärk och frös. Tog 2½ timma innan jag fick i mej frulle. Sen va jag hemma hela dagen. Satt vid datorn, och kollade över lite saker till thailand. Efter Chris slutat jobbet skulle jag åka in till honom, vi tänkte ta en sväng i slottskogen. Skulle ju tränat, men eftersom jag inte hade så mycke energi så kändes de meningslöst. Jag orkade knappt åka in till stan. Men för Chris skull så åkte jag in. Tog på mej alldeles för mycke kläder för att jag frös. Men när man kom in till stan bestämde vi oss för att kolla efter saker till resan ist, så de va in och ut i affärer ist för slottskogen.. varmt! Vi hittade vacciumpåsar som man lägger kläder i och rullar ihop dem så dras all luft ur påsen och den blir jätte platt. Skit bra tänkte vi.. och ville ha en varsin förpackning. (de va 2 påsar i varje förpackning). På naturkompianiet hittade vi dem. fanns bara en förpackning så de kollade om någon annan naturkompani-butik hade dem. Men de va slutsålda. 119 kr kostade de. Jag beställde en till i affären. Men sen kom vi på att vi varit inne i en annan naturkompaniet, så vi gick dit. Hittade 5 4 förpackningar. Konstiga va att de tog 269 kr för samma sak där. Och lika affär. Så vi tog me en ner till kassan och berättade att vi betalat mer än hälften för samma sak på den andra affären. De kom fram till att den butiken som vi köpt påsarna på hade märkt den fel :D Vissa har tur. Vi köpte inte den dyrare. Utan vi ville testa påsarna först, och eftersom jag beställt dem så får jag väl vänta på dem. Efter de hamnade vi på stadium. Köpte ett kit me nack-kudde, öronproppar och ögonskydd att ha på flyget. Sen va de en lite väska att ha passet och de viktiga papprena i. Sån gillar vi :)

Sen åkte vi hem, innan hemmet gick vi en sväng till affären och köpte godis. Så nu sitter jag här med datorn i knä och käkar godis. Trevlig torsdagskväll.

Nu ska jag surfa vidare :P

Inga kommentarer: