söndag 2 mars 2008

Söndagen.

Nu är söndagen över.. ja eller om en dryg halvtimma. Kom hem vi 9 i morse efter att jag jobbat natt, inte alls trött. Så jag drog upp Chris ur sängen, vi tänkte käka frulle ute. Men inget va öppet i närheten av oss.. så vi gick hem igen och bakade scones :) jammi! Efter frulle kom tröttheten. Så Chris hämtade mitt täcke och bäddade ner mej i soffan. Somnade så klart och vaknade 13.00. Hoppade i ett bad efter att vi städat lite. Sen va de ju dax för lunch. Chris lagade kycklingfilé och färskpasta :) Mmm.. Efter lunch va de dags för gymmet. Bara att slänga på sej träningskläderna och bege sej till gymmet. Körde lite över en timma. mycke ben blev de i dag. mest för att jag ska på ett core-pass på tisdag, så jag sparade mage och rygg till de ;) tog en sväng på löpbandet i 20 minuter. Sen hem och slappade.. nu ligger vi i sängen.. med varsin laptop :D

Nee nu ska min dator få vila, filmdax på Chris lilla mac nu.

Puss Puss

Inga kommentarer: