lördag 1 mars 2008

Dagen efter fredag.

Lördag morgon nu. Igår hamnade vi på kellys. Aldrig varit där någonsin! Jag hänger allt på avenyn när jag går ut och festar. Gillar stora ställen där man kan dansa loss. Men igår skulle vi träffa några barndomsvänner till chris, så de va väl bara att hänga på. Jag höll mej nykter, medans de andra hinkade öl. Gillar inte öl alls. dricker bara drinkar och cider. haha.. vilken uppfattning ni får om mej nu.. hänger på avenyn och dricker drinkar.. :P är inte alls som nu tror. Jag gillar bara inte att trängas och hinka öl så magen sväller.. ursh! Hade grymt ont i ryggen oxå, men inga stolar lediga så jag fick snällt stå upp. Men till slut fick jag tag på en stol. Och då blev de betydligt bekvämare. Vid midnatt drog vi hemåt. Köpte godis på 7eleven och åkte rakt hem. Chris somnade i soffan direkt (antar att ölen hade sin inverkan? ;) men jag fick allt med honom till sängen till slut. Somnade me värmedynan runt mej. Varmt och skönt.

Idag ska jag jobba igen. börjar 16 som vanligt. Tråkigt, men någon mäste ju göra det oxå. Nya schemat från och med idag.

Nu är min gröt här och håller på att bli kall. bäst att käka.

Puss

Inga kommentarer: