måndag 10 mars 2008

Måndagmorgon.

På jobbet nu. Trött! ska snart åka hem. När alla åker till jobbet, så åker jag ifrån jobbet. Rätt gött om jag få säga mitt. Ha hela dagen fri. I dag skulle de varit möte me jobbet men de är inställt så inte en sak inbokad i dag. Inte ens träning. Tränade fre, lör och söndag. Så de är nog bra me en vilodag idag. Men man vet aldrig om man hamnar där ändå :P

Va ska man hitta på då? så trött på att sitta hemma i soffan hela dagen. Regn gör de oxå. Tråkigt! Jag tror jag har slut på kul ideér. Shoppa kan man alltid göra. Men jag ska spara mej till thailand. Inga roliga kläder nu ändå. Vänta lite till, tills sommarkläderna kommer. Bikini har jag redan köpt inför denna sommaren. Men de va ju för att jag ville ha med en till resan. Köpte den på change. De har bra saker där. Jag som har så ovanlig storlek kan inte handla bikini på hm och sånt.

nee nu ska jag dra
Puss Puss

Inga kommentarer: