onsdag 26 mars 2008

Brasiliansk vaxning

Aj aj aj! igår va de dax.. jag va ju tvungen att testa de.. och så skönt att slippa sånt när man är på semester. Så jag tog modet till fånga förra veckan och ringde och bokade en tid. Så igår va de som sagt dax. Pratade med mitt ex syster som jag inte träffat på läänge, hon skulle in till stan och shoppa lite. Så jag åkte in och träffade henne. Vi käkade frulle på stan och sen gjorde vi av me lite av hennes lön :P (Jag som åker till Thailand på fredag vågade inte göra av me allt för mycke). Vid 14.30 va de dax. Emma min bästis följde med oxå, men drog hem till sina systrar när hon fick veta att hon inte fick följa med in.. ( vill lixom inte ha 2 tjejkompisar som ser upp i mumindalen på mej.. Haha!) Men Jenny, som mitt ex syster oxå heter, fick faktiskt följa med in. Som tur fick hon sitta vid mitt huvud så hon såg inte mer än mitt ansiktsuttryck varje gång Monica (heter hon som vaxade mej) ryckte bort håret. De tog en timma me allt, tog benen oxå när jag väl låg där. Jag kan erkänna att när jag låg där och va mitt uppe i allt, så tänkte jag: -ALDRIG MER!! men när den känslan lagt sej, och jag mindes faktiskt att när jag vaxade benen första gången så gjorde de ont.. idag va de 3:de gången jag vaxade benen i rad och de kändes knappt. Jag kunde ligga där på mage och prata me Jenny som inget pågick. Så då tänkte jag att de borde ju va samma sak med brasiliansk vaxning. Håret hinner inte rota sej.. om de bara funnits där i 6 veckor. Så de går lättare bort. Och det gör att de inte gör lika ont. Och första gången är ju alltid värst, Sen vet man va man har att förvänta sej.. Vem vet, en dag kanske jag kan ligga där och prata med Jenny utan konstiga ansiktsuttryck när jag får en brasiliansk vaxning..

Inga kommentarer: