tisdag 11 mars 2008

Nu har jag bokat.

Hade funderingar på att förlänga mitt hår. Men tänkte att jag kanske borde vänta tills efter thailand, för slitningar på håret och så. Men har kollat upp de en del på nätet. Hittade då www.pimpmyhair.se en tjej som gör hårförlängningar hemma. Lite billigare än på salong. Så jag ringde henne för att kolla om de skadade håret mycke om jag badar och så, och om jag borde vänta tills efter resan. Men hon tyckte jag kunde göra de innan, så är jag fin inför resan oxå :) så jag bokade tid. Ska dit i morgon och kolla vilket hår jag ska ha, så beställer hon håret sen får jag komma tillbax vid senare tillfälle och sätta i håret. Hoppas innan påsk bara. wiii!! nu ska jag få låångt hår.

Nu ska jag till tvättstugan. Ibland måste man tvätta oxå.

Puss

Inga kommentarer: