torsdag 6 mars 2008

Trött efter 9 timmars sömn?

borde man inte vara utvilad då? Ställer alltid klockan nu för tiden, så jag inte ska sova bort dagen. Men ändå när klockan ringer 10.00 så är jag seeg. Ursch, men nu sitter jag här. Tänkte jag skulle träna, men jag tar de efter chris lunch. Undra om de finns nått pass? får kolla de. De är rätt skönt att köra pass, då blir man puschad efter va alla andra orkar. Brukar alltid få träningsvärk efter sånna pass. Body pump tex, brukar inte kunna gå dagen efter, och dagen efter den dagen är de ännu värre. haha.. ska ut på lördag, så de kanske inte passar att skaffa träningsvärk nu då :P ska kolla vad som finns... haha fanns visst platser kvar på body pump klockan 11.30, men de får jag nog hoppa. Inge annat kul, så jag får hålla mej till gymmet idag.

Jobbet ringde i går och jag behöver inte börja jobba förän 21.30 i kväll. Skit skönt! behöver jag inte stressa så.

Har bokat tid på salongen jag är på och vaxar mej, bokat tid för en Face mapping. Använder ju dermalogicaprodukterna. de är skit bra. När man gör face mapping så delar de upp ansiktet. Ni kan kolla in de mer på sida http://www.dermalogica.se/dinhy/facemap.asp . Har aldrig gjort en sån, utan bara köpt produkter som min hudterapeut tyckt jag skulle passa med. Så jag ska dit på onsdag, talar om mer få hur de gick.

Igår va de dax att träffa emma oxå. Vi ses ju så sällan nu. Men vi vet att vi har varandra iaf :) hon är en trogen vän. Vi träffades vid 14.00 tiden, på stan. Vi kom på att vi va hungriga så vi gick till ett ställe där man käkar soppa, och tårtbuffé :D soppan äter man bara för att få käka tårta. Fan va gott de va!
Efter de tog jag me emma hem. vi tänkte bädda ner oss under täcket, dricka te och kolla på film. Men de blev bara te. vi kollade på lite bilder. Sen åkte hon hem. Tack för ett trevligt sällskap emma.

På kvällen blev de tv, hade skit ont i magen, antar att de va tårtan, jag tål inte mjölkprodukter, eller min magen är grymt känslig för de, så jag kan inte dricka mjölk. Antar att de va all grädde jag fick i mej. De gjorde ont, men de va gott me tårta. Hehe.

Nu är de dax för gröten.

Puss Puss

Inga kommentarer: