måndag 5 januari 2015

Loppans rum är klart!

Hej! 

Nu ligger jag ensam i sovrummet. Fredrik sitter ute i vardagsrummet och kollar på hockey och Lowe sover sin allra första natt i sitt egna rum. Jag har cameran på honom med ljud och bild så att jag kan ha koll på honom. :-) Han somnade vid 19.30 men vaknade vid 20.30 och var vaken i en timme. Sen lyckades Fredrik få honom att somna igen. Vi får se hur det går i natt. I morgon är det vi som börjar med nya läggningsrutiner. Orkar inte vagga i famnen något mer. Så nu får vi väl stå ut med lite krångel innan Lowe fattar grejen. 

Som ni förmodligen förstått så är hans rum klart nu! Det blev så himla fint! Det är dörrfoder som ska dit bara. Det ska Fredrik åka och köpa i morgon. Sen ska det upp lite saker på väggarna, dekoration och så. Sen kommer bilder! 

Fredrik är ledig nu måndag och tisdag men sen är hans julledighet över. Ska bli skönt att komma igång med rutiner igen även om det är mysigt att va alla vi hemma. 

Nu ska jag passa på att sova lite innan loppan vaknar igen. Det gör han ju alltid runt 1 nu förtiden. Har lagt en madrass på golvet bredvid honom så jag kan lägga mig där om han krånglar. 


Håll tummarna nu för att han sover bra i natt! För natten tills idag sov han så oroligt! ❤️





Inga kommentarer: