lördag 10 januari 2015

Med plattan på sängen.

Hej! 

Här ligger jag på sängen med min platta, som jag faktiskt börjat använda nu! De va på tiden! En dyr present från killen. Som jag tjatade och så används den så sällan. Får blir bättre på det!

Idag ska vi ha middag vid 17 här hemma. Sällskapet har med sig käket! :-D innan dess ska vi dra iväg och handla. Och Jag skulle vilja förbi Mio och kolla på en huvudgavel. Jag hade planerat en tripp till någon lekpark, men den är skitväder ute! Blåst och regn. :-/ Så vi får hoppas på bättre väder i morgon. 

Annars i helgen så ska det sättas upp lite saker på väggarna och Lowe ska få en dubbelgarderob mindre i sitt rum. Sen ska vi ställa in hans expedithylla därinne. Och så ska en tallrikshylla upp ovanför. Men först ska den målas vit. Aldrig är man klar. Ett evighetsprojekt de här med inredning. Vårt sovrum är jättetomt! En rottinggungstol och en helspegel som står på golvet finns därinne utöver sängen. Vi har inga blommor i fönstren heller. Men gardiner finns. Som jag vill byta ut till vita. :-P tror jag har ett par som jag kan byta till faktiskt. 

Lowe sover sin förmiddagsvila just nu, påtal om hans sömn så går det jätte bra att lägga honom i sin säng nu vid nattningen. Men han vaknar massa på natten ändå. I natt 5 gånger. Så vid 5 fick han komma in till oss. Så hade jag inte ammat på en dygn så mina tuttar liknade ett par sillisar! Haha 

 

Lowe fick en flaska ersättning av pappa igår, därav den uteblivna kvällsamningen. 

Inga kommentarer: