onsdag 7 januari 2015

På en madrass på golvet i Lowes rum.

Läggningarna i Lowes säng gått asbra! Jag har inte behövt gungat honom i famnen på 3 dagar! Så skönt! Tar sin tid för honom att hitta ro i sin säng. Men det blir bättre och bättre. Igår tog det 22 minuter, idag lite kortare. Men det som är det stora problemet nu är att han vaknar så många gånger! Mellan 5-10 gånger per natt! Så jobbigt! I går tröttnade jag så jag la mig med honom på madrassen runt 01 tiden. Insåg då att han sover bättre intill mig än i sin säng. Så det får väl va såhär ett tag. Ikväll la jag mig på madrassen med en gång. Han la sig 20.30 idag och nu är klockan snart 23. Han har redan vaknat 2 gånger. Men det går bra att få honom att somna om i sin säng. Men till slut är jag så trött och då får han sova hos mig. Lättare att få honom att somna om när han ligger intill. Sista utvägen är amma. Men det ska man ju sluta med om en stund. 

Idag har Lowe haft tjejbesök! Först va vi på torget och träffade Ronja och Novalie. Jag skulle lämna tillbaka krokar och la undan en pall till Lowes rum. Sen kolladevi runt i affärer. Vid 14 stack vi hem, och Ronja och Novalie hängde med oss hem. Ronja ville se Lowes rum! :-) 



Våra pluttar! ❤️ 

I kväll kom svärmor bort med en pallen jag la undan! Så hade hon köpt med sängbenen till våra sängar! De har varit slut länge, men nu har de äntligen kommit in! Hon hade dock råkat köpa ett paket förlite så Fredrik ska fixa ett till i morgon! Så ska han även hämta hem våra nya köksstolar som jag fick leveranssms på idag! :-) 


Här är fina pallen som Lowe får ha som sängbord. Perfekt att sitta på när man ska natta honom! 

Imorgon blir det lugnt för oss. Fredrik började jobba idag så i morgon är vi själva. Tror jag ska passa på att laga massa mat! Så det är bara att ta fram när man är hungrig. Vi fick en mikro i förrgår så nu kan man värma igen! Skönt när man ska värma Lowes mat! Innan fick vi värma på spisen eller i ugnen. 

Nej nu ska jag sova. Natti natti! 

Inga kommentarer: