söndag 11 januari 2015

Seg söndag!

Väldigt seg och tråkig söndag idag! Inte gjort något! Varit halvt storm ute så man har fått sitta inne idag. Vi har hängt endel i Lowes rum och kollat på film medans Lowe sov under dagen. Vi blev av med en dubbelgarderob i Lowes rum så vi har klurat lite på hur vi ska ha det därinne på en vägg. 



Inatt sov i allafall Lowe grymt bra! Sov från 21-02 och sen 02-08! Fick komma över till oss vid 02 och fick mat bara. Ikväll la Fredrik Lowe vid 21 och han sover än. :-) 

Vet ni vad som händer i morgon? Jag ska till gymmet! Har bokat upp mig på ett bodypump pass ihop med svärmor! Så nu kommer Fredrik träna 15.50-16.50, sen möter jag honom på gymmet med Lowe, så tar han över Lowe och jag kör 17-18! Sen käkar vi middag ihop 18.30! Perfekt ju! Nu hoppas jag vi kan hålla det så! Rutin! Jag vill så gärna komma i form! 

Hittade gamla mått på min kropp som jag mätte 1 år innan Lowe kom. Jag va ju tvungen att mäta mig igen för att jämföra! Vet ni? Det skilde 3 cm på rumpan och 1 cm runt bröstet annars va måtten exakt! Rätt sjukt när jag gått igenom en graviditet och inte bryr mig om vad jag äter. Men min kropp trivs väl förmodligen att se ut såhär. Men nu vill jag bli starkare! Önskar man slapp träningsvärken bara! På tisdag ska jag till lek och buslandet med Lowe och ett gäng andra ungar och mammor! Kommer va stel som en pinne! Haha! 

Nej nu ska jag sova. Bara för Lowe hade drömnatten så betyder det ju inte att jag hade det och satt uppe och kollade på Beck med Fredrik och sen somnade jag vid 03. Så jag sov 5 timmar i natt. Tänkte passa på att ta en paus och vila på dagen idag, men när jag väl bäddat ner mig så står det en pappa och ett barn i dörren och kikar in på mig! Haha! Smygisar! Gick ju inte att sova då. ❤️

Inga kommentarer: