söndag 19 april 2015

Slottskogen!

Idag vaknade vi 7.10. Lowe sov hos mig redan från 00.30, somnade direkt men vaknade när f kom hem och låg sen och vred och vände sig.. Kollade på klockan när Lowe äntligen kommit till ro och då va den 03.30! Så jag va lite tröttnat vi klev upp. F fick sovmorgon till 8.30. Nästa helg är det fan min tur! Men när jag väl får sovmorgon då är jag utvilad och pigg när Lowe väcker oss. Vi gjorde iaf frukost och sen gjorde jag oss klara. Lowe, jag och Texas skulle på playdate för Texas denna gången! Så vi tog bussen strax innan 10. Herregud va kul Texas tyckte det var! Så kul att han fick stanna hos dem under dagen. Så Lowe och jag stack hem och mötte upp svärmor och Lowes faster och sen drog vi hem och hämtade F. Vi skulle nämligen till Slottskogen! Så idag har vi kört utomhus hela dagen! Vi käkade först på villa belparc, sen promenerade vi upp till djuren så Lowe fick titta. Han va så fascinerad! Så kul att se! Han klappade en get och en häst. 


Hälsa på kaninen! 



Hälsa på hästen! 


Så stor han blivit! Så roligt att se honom vara intresserad. 

Sen avslutade vi med en kaffe medans Lowe sov sin andra vila så gott i vagnen. Helt slut efter dagens utflykter. Vi var hemma vid 17 igen. Då kom svärfar på besök. Och sen kom Texas tillbaka hem igen. 

Och nu ligger jag här. Klockan är en kvart över min "gå och lägg dig tiden". Men ska runda av nu. I morgon har vi inga planer alls. Men det ska bli strålande sol så vi lär ju inte sitta hemma i allafall. 

Inga kommentarer: