tisdag 28 april 2015

Tisdag.

Idag har vi haft en dag hemma jag och Lowe. Bakat bröd till honom. Vi har varit ute i lekparken


Hälsade på i lekparkens lilla stuga! :-) 

Men Lowe vill helst bli buren när vi hänger i sanden så det blir inte så mycket lek tyvärr. Så vi gick in och lagade mat. 

Vi satte oss bland byggmaterialen ute på balkongen och njöt i solen med lite fika. 


Kaffe till mig och majskrokar till Lowe.. 

 
.. Och till Texas! 

Vid 15 kom Fredrik hem. Lowe behövde sin andra vila så gick ut och tog en promenad. Skickade tillbaka ett paket och sen hem igen. Hemma igen så såg hi att det stod en kontainer ute vid vår gård så vi passade på att slänga all byggmaterial som vi hade på balkongen och i källaren. Så skönt att bli av med skiten! Jag och Lowe städade på balkongen sen la jag ut en madrass, gjorde kaffe och hämtade en filt och en bok. Så läste jag för honom. När Fredrik va klar så kom han och gjorde oss sällskap. 


Spanade på grannarna! 

Lowe somnade så gott strax innan 20. Så vi har kollat på film i kväll. Självklart är jag den enda som är vaken nu. Så jag ska lägga ifrån mig telefonen och sova nu. En dag i morgon också. Natti natti. 


Inga kommentarer: