lördag 4 april 2015

Sooool!

Både långfredagen och påskafton bjöd på sol!

Igår njöt vi i solen nere vid önnereds brygga. 

kaffe och en bit mörk choklad.
Medans Lowe sov i vagnen så drack jag och Fredrik kaffe som vi tagit med oss. 

När han vaknade så gick vi till lekparken hos Evelina, Daniel och Mathilda och hängde med dem lite. 

Loppan i sandlådan
Och just nu sitter jag ute i solen på balkongen med en sovande Lowe i vagnen bredvid mig och en kaffe! 

sovande bebis och sotande mamma!
Så underbart! 

Fredrik har en dag med grabbarna idag. Han stack redan 9.30 i morse. Vi han. Äta frukost ihop, sen drog han iväg. Så Lowe och jag har varit och hälsat på Erika som flyttat! Hon bor ju med gångavstånd nu! Så roligt! 

Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte. Fredrik la halva hallgolvet igår så det är rätt smutsigt hemma. Har försökt fått i ordning lite i allafall. Men ingen idé att göra det kliniskt då det kommer bli lika smutsigt igen när han ska lägga resten på måndag. 

golvet börjar ta form.
Så ser det ut idag! Golvplattorna är smutsiga oxå. Men det kommer bli så fint! Varför han bara la halva är för att vi ska kunna gå härinne. Man får ju inte gå på golvet på 24 timmar. 

Åh grannen grillar! Luktar ju så gott så magen kurrar! Det är då jag minns att jag bara ätit frukost idag. Dags att göra middag kanske. :-) 


Inga kommentarer: