tisdag 9 december 2014

Snoret har anlänt!

Hej! 

Här hemma är det lite sjukstuga nu. Efter badet i förrgår så började Lowes näsa att rinna. Sen fick han lite feber och blev gnällig. Han gnäller inte bara för att, så vi förstod att det va något. Så han fick sitta i min famn och mysa. Något som han börjat gilla de sista! Natten till idag va jobbig för honom. Man hörde honom svälja och svälja och hosta och nysa och snoret rann. Han sov mellan oss och där rullade han runt och ställde sig på kvä och höll på. Väckte mig ett antal gånger och till slut fick han ligga i min famn lite sittandes upp. Då somnade han äntligen. Jag vaknade 8 i morse, men Lowe sov en stund till så jag hann göra kaffe. :-) 


Bullrat upp med kuddar så han inte rullar ur sängen. 

Igår tog vi en långpromenad på förmiddagen. Så han sov en stund i vagnen. Tänkte göra det samma idag, men han somnade i min famn efter lite frukost. Så vi låg kvar i sängen medans han sov. All sömn är bra när han är sjuk. Man märker inte direkt på honom att han är sjuk mer än att han är snorig och vill vara nära mig hela tiden. Han äter som tur är lika bra. Lite feber har han men ingen jättehög. 

Så idag gör vi inte så mycket. Blir kanske en promenad i vagnen till eftermiddagsvilan istället. Jag får underhålla mig med att dricka kaffe och bära runt på snorkråkan! ❤️ 

Har en bergravning att gå på, på torsdag. Men nu får vi se hur det blir med det när Lowe är som han är. Vill inte släpa med honom dit om han fortfarande är sjuk. Det är en resa dit och hem. 

Inga kommentarer: