fredag 12 december 2014

Stora killen!

Jag har haft några mål framför mig i Lowes utveckling. Såna jag tänkt på innan han kom. Som när han kan hålla i en ny blöja när man byter på honom, när han sträcker upp armarna till en, när man får ett leende när han ser en. Ett utav de sakerna har varit när han reser sig upp vid diskmaskinen. Jag vet inte varför jag har längtat just till det. Förmodligen för att jag sett andra barn gjort det och det är väl enkelt att börja resa sig upp där då luckan är låg när diskmaskinen är öppen. Hur som helst så gjorde han det för första gången idag! ❤️ 


Han har rest sig upp mot typ dammsugaren och lite annat innan. Men idag nådde han detta målet. Så duktig! Han tar allt i sin takt och har verkligen inte för borttom. Vilket jag älskar. Jag vill gärna hänga med också. (Utsökta fula öppningen utan dörrfoder och tröskel! Vi fick ta bort det för att få in köksbordet i köket. Det ska dessutom in både nytt golv, väggar och lister så det får se ut såhär en stund.)

Inga kommentarer: