tisdag 28 april 2009

28 April Tisdag.

Dagen innehöll nada intressant. Mitt liv e inte så händelserikt just nu.

Men i morgon efter Joakims jobb så ska vi iväg och spela paintball. Jag ska va med :D Kommer bli jätte kul! Kul att göra nått man aldrig gjort förut.

Har även kollat endel på resor nu när jag har så mycke fritid. Det va svinbilligt att resa till Grekland nu. Så jag funderar på att dra med mej pojken i sommar. Tidig sommar.

På jobbfronten har det inte hänt nått heller. Har varken fått positiva eller negativa svar. Men många jobb jag sökt har ansökningstiden inte gått ut på än. Så alla svar kommer väl med en gång.

I morgon ska de bli kanonväder. Så det blir nog mycke sol i morgon. Ut och lägga sej i gräset med Texas. Texas e helt galen nu, btw. Han springer runt och en idiot och drar runt på sin säng och sina leksaker. Nu ligger han på en nalle som e dubbelt så stor som honom och biter honom i örat. ;)

Inga kommentarer: