onsdag 22 april 2009

Sov morgon!

Idag fick jag sova ut, Texas ville ut och kissa 6.30, bara att gå ut. Sen somnade vi om! Skönt! Men nu är vi uppe. Mår super idag. Vet inte riktigt va vi ska hitta på. Men har lite saker att fixa. Som jag tänkte ta tag i. Sen blir det nog en promenad med Texas. Försökte igår, men nu börjar han trotsa. Han vägrar gå, som man får typ dra igång honom.. Gav upp och gick in. Jag och Joakim tog på en film och myste i soffan. Texas har äntligen börjat lägga sej på håll. Innan skulle han ligga mitt emellan oss, eller på någon av oss. Så nu får vi va lite själva. Det har varit lite jobbigt med de där. Man vill ju inte bli sur på Texas, han e ju trots allt en liten valp. Men nu börjar han bli säker. Går och leker och har egentid på golvet medans jag sitter här. För någon dag sen skulle han stå och gny på golvet och ville upp i mitt knä. Så han gör framsteg. Fast nu har han börjat tugga på allt han ser. Inte bra.

Nu ska jag fixa mej frulle. Sen ska jag fixa mej själv!

Tjoo

Inga kommentarer: