tisdag 21 april 2009

Föredrag.


Idag har jag varit på ams på föredrag. Riktigt bra va det oxå! Kom dit med noll föväntningar. Och det va verkligen skitbra! Jag orkade hålla mej vaken 1½ timma, och då får man fan va duktig på att hålla föredrag. Fick veta massa jag inte visste. Så snart har jag nog nytt jobb. :) Väntar ju svar på ett jobb jag sökt, som jag verkligen vill ha. Så jag hoppas de hör av sej snart.

Idag har det inte hänt så mycke mer. När Joakim kom hem ifrån jobbet så drog vi till backaplan och kollade cyklar. Kollade bara. ;) Och nu väntar vi på att maten i ugnen ska bli klar. Svin hungrig e jag!
Texas busar och sover om vartannat som vanligt. Just nu står han och krafsar med framtassarna på mina smalben. Han vill upp i knä.

Texas njuter av solen.

Tjoo..

Inga kommentarer: