fredag 24 april 2009

Händer inte mycke nu..

Denna vecka har varit rätt död för mej. Inte hänt mycke alls, därav att det inte blivit så mycke bloggande. Framtiden ser jag grymt suddig just nu. För allt är så ovisst. Så jag kan knappast planera saker nu heller. Får helt enkelt leva i nuet. Bra för mej det oxå. :)

Om en halvtimma ska jag ta bussen in till stan, eller korsvägen. Ska luncha med min kära pojkvän. Texas hänger på såklart. Han ligger i mitt knä och sover nu. Samlar krafter för att orka det stan. Igår va jag och Texas på stan i 5-6 timmar. Han va rätt trött sista tiden där. ;) Massa att fixa igår, och fick ju vovvsen hänga med.

I helgen ska de va fint väder. Så vi har väl funderat lite på saker att göra. På söndag har Joakim paintballträning, jag funderade på att hänga med och fota lite. Heldag någon annanstans än göteborg. Minns dock inte vart träningen höll hus.

Nu ska jag ge Tex lite mat. Sen ska vi dra oss mot stan.

Tjoo

<3

Inga kommentarer: