torsdag 16 april 2009

Fin dag.

Idag vaknade jag upp med hungerkänslor! Wii! Har varit dåligt på den fronten på en vecka nu. Magen kurrade äntligen. Jag har gått ner i vikt och då vill man inget annat än att hungerkänslorna ska komma tillbaka. Så nu e jag glad.

Sitter i soffan med Texas sovandes på axeln. Han älskar att ligga vid mitt huvud. Varför vet jag inte.

Idag har jag varit på en interjuv, för nytt jobb. Spännande, pirrig i magen som bara den!

Tänkte ta mej till körskolan sen, för att kolla va de kostar att skriva in sej och så. Såg att mitt lemp går ut i september i år. Så det när nog dax att fixa detta kortet innan lempet går ut. Springa förbi hundaffären oxå, kolla om de har nått godis till Lille Texas. Han e så duktig nu, sover i sin egna säng nästa hela natten. På morgonen brukar han smyga ner till Joakim och lägger sej tätt intill. Händer lite olyckor inne, men han fattar att man kissar och bajsar ute. För det är de första han gör när man släpper ner honom på gräset utanför. Pussar Joakim mej så får han typ panik och ska va med och pussas, så hoppar han upp och trycker in sin nos mellan våra läppar. Han blir lite svartis. ;)

Nu ska jag spana in tvn, sen ska jag ta en promenad med texas.

Tjo!

Inga kommentarer: