måndag 27 april 2009

Trevlig söndagkväll. :)

Hamnade ute i lilleby på middag igår. Joakim va där och grejade hos en kompis. Så de hämtade upp mej och Texas. De hade 2 jätte söta döttrar som stod fastklistrade vid mej när jag hade Texas i knät. :)

Sen grillade vi, Joakim och Urban drack ju så klart öl. Barnen gick och la sej, sen satt vi där. Joakim blev mer och mer påverkad. Kom mer och mer kärleksfulla ord ur hans mun. I like. <3 hehe.. Vid 00.30 beställde vi en taxi hem, jag va trött och joakim borde nog inte ta i en öl till. Väl hemma ramlade Joakim ur taxin och ner i sängen. Jag slocknade med öronproppar i öronen. Joakim snarkar extra mycke med alkohol i kroppen. Så jag har sovit ostört. En jätte trevlig kväll med andra ord.

Idag har jag varit på stan med Frankie. Köpte nya skor. Det va dax! Och nu sitter jag här. Vet inte va jag ska hitta på. Saknar alltid Joakim så mycke på måndagar, efter att man varit med honom en hel helg så blir de tomt utan honom.

Trött, kanske lägga sej ute på en filt?

Inga kommentarer: