söndag 26 april 2009

Min helg hittills.

Sitter nu nybadad. :) Ensam hemma. Joakim e och jobbar lite. Så jag och Texas får mysa ensamna. Min helg har varit helt okej.

Fredag mötte jag upp Joakim i stan när han slutade. Hem och fixa oss. Sen kom Joakims mamma ovh hämtade Texas. Jag och Joakim skulle till Viktoria och käka, bara han och jag. Vi hade ju tänkt att gå ut efter de. Men det va så tidigt så vi tänkte att efter när vi käkat och druckit så åker vi hem och väntar på alla andra som ska ut. Väl hemma så somnade vi i soffan 22.30?! Helt slut! Vaknade 07.00 på morgonen och va pigga. Kan tro att vi är småbarnsföräldrar. Passar på att sova när bebisen är utlånad. ;)


Babe´s Hummer och Räksoppa.



Min underbara Oxfilé!


Lördag: Vi åkte in till stan enbart för att det va fint väder. Inne i stan kom vi på att det va premiär på liseberg, så vi gick dit. Käkade glass och spelade lite. Mötte sedan upp 2 kompisar. När kvällen började komma så skulle vi hem till Svärmor och grilla. Så vi åkte dit. Och blev kvar där i natt. Så vi kom hem i morse.


På Liseberg har de låglaktos-Mjukglass!! :D Happy Happy!

Jammi!

Plaaaying!

Strike a pooose!

Testpatrullen är igång, Lisebergs nya åkattraktion.

Inga kommentarer: