onsdag 15 april 2009

Lösa massa problem.

Mitt uppe i massa nu. Vill inte gå in på det här. Men när man är 2 så måste man gå igenom dubbelt så många problem. Jag säger inte att de e farliga saker. Det är bara massa som händer just nu. Lägenhetsfixet får vänta lite. Andra saker att ta tag i först. Men jag tror de mesta e löst nu.

En sån där period där min mage börjat krångla, enbart för att de händer så mycke nu. Jaja, nog om de.

Igår hade vi fått comhem boxern, det ingår ju i våran lägenhet. Så nu har vi 149 kanaler!? Så går satt vi och kunde inte bestämma va vi skulle se på. Och vilken tid de tog att zappa igenom alla kanaler!

Joakim e på jobbet i dag. Jag ska på möte 14.30 och se va jag kan göra åt min framtid. Måste ha med Texas dit, dessvärre. Hoppas de inte har nått emot de. Han ligger ändå i mitt knä och sover när vi är någonstans.

Är mitt uppe i tvättning oxå, massa kläder som skulle tvättas efter värmland.

Nu ska jag planera min dag lite.

Hej så länge!

Inga kommentarer: