tisdag 14 april 2009

Ingen fjällen.

Vi hoppade över fjällen, det va för dålig snö där uppe. Så vi höll oss i sunne tills i går. Så nu är vi hemma i götet igen. Rätt skönt faktiskt. Jag hann med att ta de lugnt, ta de lugnt och ta de lugnt. Och lite fest oxå ;) Texas och jag har varit utan Joakim. Han åkte upp till Branäs i 2 dagar. Sög för min del, men samtidigt så ska ju han passa påp att träffa vännerna. Men de sög ändå. Rätt trist att sitta i sunne och göra nada. Men jag gick på fest, med Texas. Hade skit trevligt. Vi kom hem 04.30, Texas va skit trött!

Med Texas går de jätte bra. Han e hur go som hellst! Det som e lite jobbigt är att han är väldigt fäst vid mej och Joakim. Han ogillar andra människor. Så det blir ju lite jobbigt när han hela tiden ska sitta i knä och vägrar va på golvet. Sitter vi i soffan ska han sitta där med oss. Han sover ju med oss oxå. Annars står han och piper på golvet. Och ska hellst ligga under hakan på en. Ihopkurad. Han e ju pytteliten, så man e ju samtidigt rädd att man ska lägga sej på honom.



Min lilla sötnos!

Inga kommentarer: