söndag 5 april 2009

Lilla Silla fyllde ju år!


Igår va vi på Sillas 20 årsfest. Vi kom senare än alla, såklart! Men dit kom vi. Massa trevligt folk där. :) Hade trevligt, men det blev kort och intensivt. Jag fick i mej alldeles för mycke på för kort tid. Vi körde "jag har aldrig" Klunk klunk klunk.. Bläääh! Efter en stund började min Babe må dåligt. Så vi fick skjuts hem. Krogen va de väl tänkt, för min del va det bra att de inte hände. Jag tog min älsklings hand och åkte hem. Deckade på soffan och vaknade 03.00 av ett krig på tv:n. Drog mej till sängen och somnade direkt. Och vaknade bakis! Aldrig med shota! Jag lovar!

Sitter med all frukost på soffbordet. Vill nog käka lite mer. Men jag får vänta så inte den jag redan käkat, kommer upp. :s Älsklingen e i väg och tränar paintball. Han frågade om jag ville hänga med och titta, men de skulle nog bli långtråkigt. Och jag e bakis så då hade det nog varit ännu värre. Så jag har halva dagen för mej själv. De behöver jag ibland. När bakiskänslan e över ska jag ta tag i lägenheten lite.

Bjuder på lite bilder från igår.

Födelsedagsbarnet och jag.

Barhäng. :P


Flickorna.

Nej nu ska jag ge min kropp lite näring. Så jag kan sova en stund. Och vakna till liv!

Inga kommentarer: