torsdag 30 juli 2009

dåligt uppdatering.

Yes, jag vet. Men det är så ibland. Så mycke att tänka på nu, det kommer bli ändringar i mitt liv. Och jag kommer uppdatera om det tids nog. Orkar inte med frågor och skit. Men jag mår mycke bättre nu. Allt verkar gå som det ska gå.

I morgon tar jag och Texas tåget till säffle. Vi ska dit och hälsa på vänner och festa lite. Så kommer vi hem på söndag igen.

Va faktiskt ute igår. Silla skulle ut, så jag hängde på. Vi hamnade på viktoria och drack lite cider. Innan vi kom in så hade silla blandat en halvliter sprit till mej. Så det va bara att dricka. (hann och så i mej 2-3 klunkar). De hade redan börjat dricka hemma. Men jag hade haft hem en kompis på middag så jag va nykter än. Väl inne så hamnade vi vid ett bord där silla kände en kille. Så vi satt och pratade med dem en stund. Sen kom Emil och hans kompis förbi och hängde lite med oss. Vid 12 tiden skulle vi till nivå. Då hoppade jag och silla av festgänget och åkte hem. Jag skulle upp och jobba, och är faktiskt ordentlig så jag sköter mitt jobb. Kan ju inte komma bakis. Så jag höll mej till 2 cider. Så jag är helt okej idag. Som vanligt. Jobbar 2 timmar längre än vanligt i dag, så jag slutar runt 17 tiden. Hem och städa klädkammaren som jag tjatat att jag behöver göra hur länge som hellst! Massa skit som ska ut därifrån. Sen blir det nog en film, eller kanske bio i kväll? Om någon vill hänga på. :)

Inga kommentarer: