lördag 11 juli 2009

Ensam i 4 dagar.

God morgon. Eller va ska man säga? Vaknade runt 10 i morse. Skönt att få sova ut med Babe brevid. Men nu får jag sova ensam i 3 nätter. Babe drog till värmland förut. Han ska dit och pilla med saker. Hans pappa bygger ett hus, så han ska dit och hjälpa honom. Jag hade velat följa med. Men jag har ju ett extra jobb i juli som jag måste sköta. Så jag fick vara hemma. Det gör inte så mycket. Babe kommer tillbax på Tisdag igen, och då har jag jobbat undan en del. Då har vi tid för varandra igen.När de åkt så somnade jag igen. Vaknade av att babes pappa ringde mej vid 13. Så nu e jag utvilad!

Bion i går va kanon! 2,5 timme va kanske lite långt. Och jag hade tryckt i mej alldeles för mycket så jag satt och mådde illa ett tag. Men Transformers e riktigt grym. Nu väntar man på att 3:an ska göras, och komma ut. Det va skönt att ha lite Jenny-Joakim-Time. Efter bion åkte vi hem till Joakims mamma, Skulle hämta Texas som vi lämnat där hos Joakims lillebror, Jonathan. Jonathan skulle med oss hem och sova hos oss. Han e med upp till Värmland han med. När vi kom hem drog vi på en film på projektorn. Tog 5 minuter, sen somnade jag. Vaknade 01.30 av att babe frågade om vi skulle gå och lägga oss. Jag följde med honom snällt, och somnade direkt i vår säng.

Idag har jag ett pass på jobbet som väntar. 15-22 tror jag vi satte upp som tid. Och Texas ska med. Det tar en timma att ta sej till mitt "sommarvik". Så vi får dra vid 14 tiden. Så därför för jag börja göra mej klar nu.

Tjing!

Inga kommentarer: