torsdag 2 juli 2009

Varmt, så varmt.

Men man får inte klaga på värmen. Men det är så jobbigt att orka med allt man gjorde innan. Käka och så. Städa e ju omöjligt. Jag håller på att tvätta nu iaf. Det va ju någon som skulle tvätta när jag jobbade 7-22 i går. Men den personen råkade visst sova bort tvätt tiden. :P hehe. Så jag fick ta över tvätten och fixa den i dag. Joakim började jobba 04.00 i natt, så han slutade jobbet 12 i dag. Så han e påväg hem nu. Lite varmt att jobba på plåtslagare på dagarna nu. Så de jobbar på natten ist. Själv ska jag gå till jobbet när det är som varmast, 15.00. Jobbar till 22.00. Jobbade ju 15 timmar i går, så jag somnade nästa direkt efter att jag kom hem igår vid 22. Tänkte jag skulle bli utvilad. Men det va jag inte i morse. Hade konstiga drömmar. Huvudvärk och allmänt hängig.

Nu ska jag ordna lunch. Pussis!

Inga kommentarer: