torsdag 9 juli 2009

Redo för sängen.

Trött? Nej faktiskt inte. Kanske för att jag vet att jag är ledig i morgon. Så skönt! Så i morgon kommer de va en lugn dag. Har inte bokat in nått. Inte ens tvätt tid, som jag alltid lyckas ha när jag e ledig.

I morgon ska jag dra med mej babe på bio. Han åker hem till sunne på lördag, Så vi får passa på att göra nått mysigt. Vet inte när han kommer hem. Jag stannar hemma för att jag har massa jobb att sköta. Joakim gör ju sista dagen i morgon. Sen har han semester i 3 veckor. Fick veta i dag att jag har 10 timmar till i veckan att jobba in. Så jag har massor att göra i juli. Tråkigt när det är årets skönaste månad. Men samtidigt har jag världens softaste jobb. Kan ju alltid ta med mej jobbet till stranden, om de skulle visa sej att det bli sol. :) Men som sagt, juli ut bara. Sen är jag tillbax på ett jobb igen. Blir några timmars övertid. Typ 30 timmar övertid. Men det känns skönt sen när lönen kommer. Och resan vi ska göra i höst behöver de extra pengarna.


Nu ska jag jojna babe i sängen. Sov sött!

Inga kommentarer: