torsdag 9 juli 2009

Lite för lite tid nu.

Hinner inte blogga alls känns de som. I går jobbade jag bara 10-15, men när jag kom hem så skulle vi iväg. Va hemma vid 18. Då somnade jag och babe på soffan. Jätte trött!

Va ju ute i tisdags med ett tjejgäng. Hade hur trevligt som hellst. Vi började kvällen på viktoria. Vi va 7 stycken. Silla fixade vipkort till oss. :) Jag drack 3 cider och en shot, sen va de kört. Min magkatarr va ett faktum. Hade så ont att jag fick kämpa för att inte vika mej dubbel. Va påväg att ringa babe, Så han skulle få komma och hämta mej. Men så va det en tjej med som oxå hade problem med magkatarr. Hon hade medicin med sej. Så jag stoppade i mej den. Tog 2 minuter så va det helt borta! Hur skönt som hellst! Så det va bara att festa vidare. Vi skulle till berså, de har ju flyttat "tisdagsklubben" dit. Som tur e så hade vi vipkort och köföreträde. Så vi slapp monster kön. Väl inne drack jag inge mer. Vi dansade till hälften hade så ont i fötterna att de fick gå barfota. :D Vid 2 tiden ville vi hem. Jag ringde min älskling, som hade erbjudit sej att hämta mej. Han kom, och fick köra hem yttligare 3 tjejer. Väl hemma, så hamnade jag i säng 03.30. Så det va kämpigt att gå upp i går morse.






Och nu har jag inte tid att sitta här nått mer. Ska iväg och jobba 10-14, sen direkt till mitt andra jobb och jobba 15-22. Puuh!


Tjoo!

Inga kommentarer: