onsdag 22 juli 2009

It'sTuesday.

Ja de va det iaf. Jag kom nyss hem ifrån Berså. 3 telefonsamtal och en macka senare så sitter jag här. En trevlig kväll som inte va planerad någonstans. Men de blir som bäst då. Jag jobbade idag, sen drog jag en sväng på stan och shoppade in i de sista. Va oxå till skräddaren och hämtade mina jeans. Hem, duscha och fixa mej. Sen in till stan igen. Tog de lugnt. Blev bjuden på massa champange, men sen drack jag inge mer. Ska upp och jobba till morgonen. Och sen drar jag till Sunne direkt efter de. Lille Texas och jag. :) Han e helvild nu när jag kom hem. Hoppar runt i soffan sen in i sängen och härjar runt. Har nog gjort allt för kvällen nu. Käkat, kissat Texas och sagt godnatt till babe i telefonen. Så det är dax för sängen nu. Ska bli så skönt att åka upp till värmland i morgon! Kommer hem på Söndag igen.

Sov sött.

Inga kommentarer: