fredag 17 juni 2011

Fredag 17e Juni - 2011.

God morgon!

Jag sitter på bussen till Trollhättan. Där är det byte till tåg som går hela vägen till Karlstad. Jag är framme 09.51. Och det första jag måste göra när jag kommer fram är att köpa en laddare till min iPhone för den glömde jag hos Jonas. Typiskt! 

Mina ögon är så jävla trötta. De svider! Vi somnade vid 2 tiden igår och klockan ringde 05.15. Inte många timmars sömn inte. Det måste det bli ändring på om vi ska fortsätta sova ihop. Jag får lära mej av hans sovrutiner. :) 

Vi somnade till spöregn igår, och vaknade till duggregn. Tråkigt väder. Men jag hoppas på att solen skiner i Karlstad! :) idag står shopping på schemat. Jag ska på kräftskiva i morgon och måste köpa något att ha på mej. Något som inte blir för trångt för magen när man ska trycka i sej kräftorna! =D 

Nej nu ska jag stoppa in hörlurarna i öronen och somna till skön musik.
Hej så länge!

.

Inga kommentarer: