torsdag 23 juni 2011

Frukost..

Den va jävligt seg att få i sej idag. Superpumpen gör att jag tappar matlusten. Jag e lite skakig i händerna, men inte så farligt som sist. Det pirrar i min kropp! Dock beror nog inte det på superpumpen! Jag e nog bara glad att det snart är helg! 

Jag har ringt skatteverket. Jag har ju tänkt byta namn. Tillbaka till mitt barndomsnamn. Har tänkt det ett tag nu. Och passar på nu när passet snart går ut. Måste dock byta ut mitt körkort, som är helt nytt. Men jag är så trött på att heta Johansson. Grannens post kommer till mej, och min post kommer till honom. Minst en gång i veckan. Så snart har jag samma efternamn som jag hade fram tills jag va 8 år. Bäcklund. :) Min mammas flicknamn, som hon tagit tillbaka efter att mina föräldrar skilde sej. 

.

Inga kommentarer: