torsdag 16 juni 2011

Nu så..

Helgen är här! Vi sitter nere vid färjläget och väntar på färjan. Hem och springa! Jag hade lagt ner den planen, men jag måste nog fan springa ändå. Jag fick helt plötsligt en massa energi! Undra om det va Becca-kakan? 

I kväll ska de mysas med middag och film. Ehmm jag måste ju packa först. Hatar att packa. Men jag ska ju bara var borta en natt. Träningskläder och smink och ett ombyte. Sen e ja färdigpackad. Tänkte dra med syster till hennes gym och lära henne ett och annat ;) sen blir det nog en lugn fredagkväll i hennes nya place. Vi ska fira Julias 1 årsdag lite i förväg för jag kommer inte kunna åka upp när hon fyller. Paketet ligger hemma. Ett stort paket. Kommer bli bökigt att bära på paket väska och Texas. Men vad jag förstått så får jag skjuts till centralen i morgon. ;) så de ska nog gå vägen.

Nu kommer färjan. Hörs nog senare! 

.

Inga kommentarer: