tisdag 21 juni 2011

Träffat Xet.

Nu e jag påväg hemåt. Eller jag sitter och väntar på bussen. Jag har träffat Joakim. Vi va på banken och tog bort ett gemensamt konto. Sen gick vi och käkade. Satt och pratade en lång stund. Känns som vi kommit så långt att man kan vara vänner nu. Vi redde upp gammalt. Det känns lixom inte jobbigt att snacka om det. Nu säger jag inte att vi ska bli bästisar. Men det är ändå skönt att reda upp allt. Förut har det känts som att jag kommit mycket längre i "läkandet" än honom, men nu känns det som vi va på samma plan. Skönt att se att han mår bra.

Jeje. Nog om det! Nu ska jag hem och fixa middag till mej och snyggingen! Som förhoppningsvis skyndar sej liiite! Han ringde nu, han hade tränat klart. Så han väl hos mej snart då. Fan jag som åt mat på stan orkar ju inte äta igen?! Dumt att käka innan, men jag va ju så jävla hungrig! 

Får fixa en film oxå! Och ut med vovven! Stressa! I morgon jobbar jag, då kan jag ta det lugnt igen. ;)

.

Inga kommentarer: