måndag 27 juni 2011

Måsten.

Jag släpade med mej mina räkningar till jobbet, så nu är de betalda. Ursch, denna månaden va inte billig. Och jävla va pengar det gått! Tur att de rullade in massa på konor idag då Jag satte över 10 tusen på framtidskontot och sen beställde jag nytt överdrag till soffan och pallen. 3800 kr gick de på. Men det är ett måste. Överdraget som sitter på nu är både trasigt och smutsigt. Det blev ett mörklila överdrag. Det tar dock 4 veckor innan de kommer. Eftersom de syr upp det efter beställning. Nu har jag några tusenlappar kvar på kontot. Denna månaden hade jag inte tänkt slösa så mycket. Ska försöka att se till att ha lite pengar kvar när nästa lön kommer in. Men de e fan inte lätt när man vill göra så mycket på sommaren. 

I morgon måste jag in till stan och lämna in min klänning som jag ska ha på bröllopet. Den måste sys in och urringningen måste minskas. Kan ju knappast gå runt och visa tuttarna i kyrkan. ;) har ju faktiskt en egen symaskin. Kanske skulle testa att fixa till det själv? Får kolla på det när jag kommer hem i kväll. 

Tjao!

.

Inga kommentarer: