tisdag 21 juni 2011

Tisdag 21e Juni - 2011.

God morgon!

När klockan ringde 7.45, så vill jag bara lägga en kudde över huvudet och somna om. Mensvärk, magkatarr och jävligt trött. Somnade sent i går. Massa tankar i huvudet. Sen när jag väl somnat så vaknade jag flera gånger och kollade på klockan. Svettigt! Insåg när jag klev upp i morse att balkongdörren va stängd. Inte konstigt att de va varmt åt mej. Gick iaf upp när klockan ringde, för jag har ju tvätt tid. Nu kör jag sista maskinerna och har varit på hemköp och fixat frukost. Så den äter jag nu.

Jag tänkte städa lite här hemma. Vid 12 ska jag till gymmet. Träna, basta och sola. Måste ta hand om min kropp. :) Vid 17 ska jag träffa Joakim (mitt ex) på stan. Vi ska ta en fika. Och förhoppningsvis ta bort ett gemensamt konto som fortfarande ligger kvar. I kväll kommer Jonas. Jag har lovat middag, han har lovat sovsällskap. ;) Han e mysig att sova med. Och vakna brevid. =)

Nej nu får jag slänga i mej frukosten. Måste sätta igång här, men vill inget annat än att hoppa i säng igen. Mina hjärnceller hänger inte alls med idag. De har nog inte vaknat än, och min kropp känns dubbelt så tung än vanligt.

Special K och vaniljyogurt blev jag sugen på idag. :)



Hörs senare! 

.

Inga kommentarer: