torsdag 23 juni 2011

Snart så..

2 timmar kvar till hemfärd. Jag hade hoppats på att ett paket till mej skulle komma idag, men det verkar inte bli så. Jag hade ju tänkt hämta på hemvägen. Nu blir det hem direkt, byta om till träningskläder och dra till gymmet. Som jag hoppas har öppet som vanligt idag? 
När jag tränat klart drar jag hem, duschar fixar mej. Packar, klipper Texas klor, duschar honom, äter något och sen är det bara att ringa efter snyggingen som ska hämta mej. :) Jag sover hos Jonas i natt vet inte varför vi valde hans place eller varför jag inte sover hemma. Måste ju ändå träna på mitt gym i morgon. Han vill väl testa sina nya grejer. ;) så det bli film i kväll då. Hoppas han har kopplat rätt. =P 
Jo just de, jag ska ju hämta ut biobiljetter till oss. Det va därför vi valde hans place. Så jag kommer till bergakungen. Biljetterna är eftertraktade, därför måste man hämta ut dem redan i morgon. Bion är inte förrän torsdagkväll, nästa vecka. 

Nej nu får jag göra sista rycket här innan jag ska dra hemåt. Ta helg. Känns som detta kommer bli en super skön helg. Med massa roligheter. Och en del mys! :)
.

Inga kommentarer: